Yeni tasarım ve içeriğiyle okurlarıyla buluşan Türkiye’nin en köklü inşaat dergisi olan İnşaat Dünyası dergisi, Türkiye’nin lokomotif sektörü olan inşaat ve yapı sektörünün uluslararası gelişimini ana misyonu olarak görür ve yıllardır ödün vermediği yayıncılık çizgisini sürekli geliştirerek bu misyonu gerçekleştirmeyi hedefler.

ÇİMSA’nın Yapı Kimyasalları Seminerinde Sektörünün Geleceği Tartışıldı

ÇİMSA

Çimsa, dördüncü kez gerçekleştirilen “Yapı Kimyasalları Semineri”nde, pazarın bugününü ve geleceğini şekillendiren trendleri masaya yatırdı. 18 Eylül 2018 tarihinde gerçekleştirilen, alanında uzman yurt içi ve yurt dışından konuşmacıların katıldığı seminer, iş ortakları tarafından yoğun ilgi ile karşılandı.

“Geliştirdiğimiz İnovatif Çözümlerle Geleceğe Hazırlanıyoruz”

Çimsa Genel Müdürü Ülkü Özcan, yaptığı açılış konuşmasına Çimsa’nın uluslararası rekabet gücü ve yenilikçi bakış açısının temelinde inovasyona yapılan yoğun yatırımlar olduğunu anlatarak başladı. Özcan, “Mersin fabrikamız bünyesinde yer alan Formülhane, geçtiğimiz yıl Mart ayında T.C. Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı tarafından Türkiye çimento sektörünün ilk ve tek Ar-Ge merkezi olarak tescillendi. Formülhane’de yürütülen kapsamlı ve özverili çalışmalarımız ile özel ürünler alanında var olan başarılarımızı her geçen gün daha da ileri taşıyarak, küresel ve yerel piyasalardaki iş ortaklarımıza inovatif, rekabetçi ve çevreci reçeteler hazırlıyoruz” dedi. Sözlerine, katma değerli ve yüksek performanslı ürün geliştirmenin, sürdürülebilir ekonomilerin bel kemiği olduğunu vurgulayarak devam eden Özcan “Çimsa olarak bütüncül bir yaklaşımla ele aldığımız sürdürülebilirlik vizyonumuz, tüm çalışmalarımızda bize rehberlik ediyor. Proaktif bir bakış açısıyla üstün nitelikli ürünler geliştirmeyi, dünyadaki inovatif çalışmaları takip ederek, sektörümüzü ileriye taşımayı bir sorumluluk olarak görüyoruz. Bu sayede karlı büyüme yolculuğumuza devam ediyor, ülke ekonomimize katkı sağlıyoruz” dedi.

Özcan, konuşmasında ‘Formülün Adı’ çatısı altında sunulan geniş ürün portföyüne dikkat çekerek, “Ürünlerimizi Çimsa Süper Beyaz, Çimsa Aluminates ve Çimsa Beyaz Beton Çözümleri olarak üç ana aile altında gruplandırıyoruz. Bu ailelerin altında da ihtiyaçlarınıza özel çözümler sunan yeni ürünler geliştiriyoruz. Böylece iş ortaklarımıza tek bir üründen oluşan portföyler yerine, her bir ihtiyaca odaklanılarak, titizlikle formülize edilmiş çözümler sunuyoruz. Yürüttüğümüz yoğun çalışmalar neticesinde pazarın beklenti ve taleplerini karşılayan ürünler üretmekle kalmıyor; Türkiye çimento ve yapı malzemeleri sektörüne de öncülük ediyoruz” dedi.