Yeni tasarım ve içeriğiyle okurlarıyla buluşan Türkiye’nin en köklü inşaat dergisi olan İnşaat Dünyası dergisi, Türkiye’nin lokomotif sektörü olan inşaat ve yapı sektörünün uluslararası gelişimini ana misyonu olarak görür ve yıllardır ödün vermediği yayıncılık çizgisini sürekli geliştirerek bu misyonu gerçekleştirmeyi hedefler.

SEM Collections Segmentlerinin Lider Markalarını Buluşturuyor

A. Ozan Ekşi

Yaşam alanları için mutfaktan banyoya, mobilyadan aydınlatmaya kadar pek çok alanda, tanınmış uluslararası markaları ve ürünleri aynı çatı altında buluşturan ve son yılların en önemli dekorasyon adreslerinden biri haline gelen Sem Collections, sonbahara merhaba diyor: geleneksel el işçiliğini geleceğin teknolojisiyle buluşturan Valcucine, banyoyu bir bütün olarak tasarlama anlayışı içinde çalışan Antoniolupi ile Rimadesio tasarım kapılar, Sem Collections’ın Çiftehavuzlar’daki showroom’unda sergileniyor.

İnovasyon, günümüz mutfaklarının radarındaki en önemli kriterlerden biri. Teknolojinin her gün yeni ve ileri bir adım atması, sadece mutfağın mekanik yüzünü okşamıyor, aynı zamanda kullanıcıyı daha konforlu, kaliteli ve keyifli bir mutfak hayatına davet ediyor.

1980 yılında kurulan Valcucine, mutfak modelleri değil mutfak sistemleri yaratan özel ve önemli bir marka. Kendi alanının A++ segmentinde bulunan ve Hollywood ünlülerinden dünya çapındaki mimarlara ve iş dünyasının zirve isimlerine kadar çok özel bir kesime seslenen bu marka, mutfağına girdiği anda o alanın maestrosu olmayı bilen ve yemek pişirmekten, hazırlamaktan ve sunmaktan sonsuz keyif alanları ağırlıyor.

Yaratıcılık, İnovasyon, Çevre Duyarlılığı, Doğal Yaşam Ve İnsan Değerlerine Saygı

Valcucine, mutfak tasarımı üzerindeki çalışmaları sadece stil-teknoloji ikilisi üzerine kurgulamıyor. İtalya’nın insan ergonomisine uyumlu olma ve çevre duyarlılığına hassasiyet anlamında en öncü markalarından biri olan Valcucine’nin tasarım felsefesi bütünüyle “kullanıcı ve doğal yaşam faydası” ilkesi üzerine kurulu. Bu da bizi son derece bilinçli bir markaya götürüyor.

Yaratıcılık, inovasyon, çevre duyarlılığı, doğal yaşam ve insan değerlerine saygı markanın DNA’sını oluşturuyor. Valcucine, doğadaki malzemeleri en az seviyede kullanarak ve geri dönüşüm anlayışını çağdaş tasarım ile birleştirerek üst segmentte üretim yapan ilk ve tek mutfak firması. Diğer yandan Valcucine, aynı felsefe ve tarzı devam ettiren ortak yaşam alanlarına, yemek bölümlerine, çalışma odalarına ve hatta çamaşır odalarına kadar farklı mekanlara uygun sistemler de tasarlıyor.

İtalyan Rimadesio Markası da Günümüz Yaşam Ve Ofis Alanlarının En Önemli Detaylarından Birine Tasarım Dokunuşu Katıyor: Kapılar

1956 yılında Francesco Maberti ve Luigi Riboldi tarafından İtalya’da kurulan ve bugün dünyanın 65 ülkesine markasını ve ürün gamını taşıyan Rimadesio, modern kapı sistemleri, kayar paneller, saklama üniteleri, raf sistemleri, walk-in giyinme/soyunma mekanları-sistemleri ve tamamlayıcı mobilyalar üreten çok güçlü bir firma. Modern mimariye eşlik eden ve innovatif gelişmeleri adım adım takip eden Rimadesio, cam ve metali yani organik ve teknolojik iki malzemeyi yan yana getiren işlevi estetikle buluşturan bir tasarım felsefesine sahip.

Bugün dünyanın birçok yerinde seçkin projelerde yer alan Rimadesio, mimarların en büyük çözüm ortakları arasında olmakla birlikte Young & Design, KBB gibi birçok tasarım ödülünün de sahibi.

Gün geçtikçe biraz daha önem kazanan ve kişisel yenilenme mekanı olarak içeriğini hızla geliştiren banyolar, sadece teknoloji, işlev ve mobilya ile değil, teması, atmosferi, aurası ile de öne çıkıyor. Artık günümüzün banyo tasarımlarında su ile baş başa kalmanın, arınmanın ve rahatlamanın altı çiziliyor.

İtalyan Antoniolupi, Banyo Alanında Gerçek Bir Dünya Markası

Yaklaşık 50 yıl önce İtalya’nın Toskana bölgesinde kurulan ve yüksek kalitede banyo mobilyası tasarlama amacıyla yola çıkan Antoniolupi, bugün tüm dünyanın en ünlü üreticilerinden biri konumuna gelmiş, bu süreçte ürün gamını da geliştirmiş bir marka. Banyo dolaplarından aynalara, taş küvetlerden duş sistemlerine, aksesuarlardan halıya ve iç-dış mekan şömine sistemlerine kadar banyoyu bir bütün olarak tasarlama anlayışı içinde çalışmak ve tüm bu sistem içinde yüksek kalitede ürünler sunmak, markanın öncelik verdiği konu başlıkları arasında yer alıyor.

Carlo Colombo, Nevio Tellatin, Ricardo Fattori, Mauro Carlesi, Domenico de Palo ve Paolo Armenise gibi ünlü imzalarla çalışan markanın birinci sınıf kaliteyi hedefleyen üretim stratejisi, geleneksel İtalyan zarafeti ve işçiliği ile geleceğin teknolojilerini birleştirme üzerine kurulu. Halen bir aile firması olarak yönetilen Antoniolupi, bir banyoyu A’dan Z’ye tasarlayabilecek ve donatacak ürünleriyle çok farklı beğenilere hitap ediyor.